Tuntikuvaukset

Alta löytyy Malm Areenan omien tuntien kuvaukset ja ohjaajatiedot aakkosjärjestyksessä. Lukujärjestyssivulta löytyy visuaalisemmin, miten tunnit sijoittuvat viikkokalenteriin.

Babybic ma klo 10:00 - 10:50

Äideille suunnattua lihaskuntojumppaa, johon voit ottaa vauvasi mukaan. Tunnilla tehdään liikkeitä sekä seisten, että lattialla käyttäen mm. vauvan painoa lisäpainona liikkeissä. Tunnille kannattaa ottaa myös kantoreppu mukaan. Suositusikä vauvalle 3kk eteenpäin (kannattelee päätä). Tunnin kesto optimoitu vauvojen jaksamiseksi 50 minuuttiin.

Ohjaajana Pirjo Lehtelä.

Dancemix ti klo 18:30 - 19:30

Dancemix on tanssillinen tunti, jossa helpot koreografiat vaihtuvat neljän viikon välein ja kohottavat kuntoasi huomaamatta. Tunnilla kokeilemme tanssilajeja laidasta laitaan. Tule nauttimaan menevistä rytmeistä ja tanssin tuomasta mukavasta fiiliksestä!

Ohjaajana Pirjo Lehtelä

Hartia - selkäjumppa to 19:30 - 20:30

Lempeän tehokas jumppatunti, jossa vahvistetaan ja huolletaan erityisesti selän, niskan sekä hartioiden seutua. Jumppa sopii loistavasti esimerkiksi näyttöpäätetyöskentelijöille ja heille, joilla selkä-hartiaseudulla on kireyksiä. Tunnilla tehdään helppoja liikkeitä pääasiassa kehonpainolla.

Ohjaajana Pihla Neuvonen

Kahvakuula jatkotunti ma klo 19 - 20

Tämä kahvakuulatunti on tarkoitettu jo pidempään kuulailleille, jotka hallitsevat jo perusasiat.

Ohjaajana tunnilla Kari Saarinen

Kahvakuula perustunti ma klo 18 - 19 ja pe 18 - 19

Tämä kahvakuulatunti on tarkoitettu peruskurssiksi niille, jotka eivät aiemmin ole lajia harrastaneet tai ovat vain vähän aikaa kuulailleet.

Ohjaajana tunnilla Kari Saarinen.

Lihaskuntoa ja venyttelyä ti klo 19:30 - 20:30

Tunnilla tehdään lihaskuntoliikkeitä kehon omaa painoa käyttäen keskittyen erityisesti keskivartaloon. Liikkeet ovat helppoja ja sopivat hyvin myös aloittelijoille. Tunnin lopuksi pitkät venyttelyt.

Ohjaajana Pirjo Lehtelä.

Liikkuvuus ja venyttely pe klo 11 - 12

Tunti sisältää alkulämmittelyt, liikkkuvuusharjoituksia ja venyttelyjä. Erittäin mukava kehonhuoltotunti.

Ohjaajana Reetta Grönfors.

Liikuntaa perheille ja lapsille kuun eka la 10 - 12

Malm Areenan perheliikunta tarjoaa yhteisiä liikuntaelämyksiä ja laatuaikaa lasten kanssa! Myös kouluikäiset lapset voivat tulla yksin tai kaverin kanssa liikkumaan.

Perheliikunnassa voi kokeilla eri lajeja salibandysta sulkapalloon ja pehmotenniksestä pallotteluihin. Tai lapsi voi taiteilla temppuradalla, hyppiä pomppupatjalla ja aikuinen kuntoilla kahvakuulalla tai jumppapallolla.

Perheliikunnassa annamme vinkkejä eri liikuntamuodoista, ohjaamme hippoja ja muuta yhteistoimintaa, mutta mahdollista on touhuilla ja nauttia liikunnan riemusta ihan vain itsenäisestikin.

Perheliikuntaan voi tulla vanhempi, isovanhempi, kummi tai kaveri yhdessä lapsen kanssa.

Syksyn 2017 perheliikuntakerrat:

la 2.9.17 klo 10-12

la 7.10.17 klo 10-12

la 4.11.17 klo 10-12

la 2.12.17 klo 10-12

Muokkaus ke 17:30 - 18:20

Muokkaus on ilman hyppyjä tehtävä, kaikille sopiva lihaskuntotunti. Tunti tehdään pääasiassa ilman apuvälineitä, joten oman kehon hallinta kehittyy lihaskuntoa vahvistettaessa.

Ohjaajana Pirjo Lehtelä

Pilates su klo 17 - 18, 18:10 - 19:10 ja 19:20 - 20:20

Pilates on Joseph Pilateksen kehittämä harjoitusohjelma 1900 luvun alussa, jossa vahvistetaan keskivartalon syviä tukilihaksia. Harjoituksissa käytetään hengitystekniikkaa apuna. Liikkeet tehdään mattoliikkeinä rauhallisesti ja keskittyneesti.

Sopii kaikille.

Ohjaajana Satu Nieminen.

Seniorijumppa ke klo 10:30 - 11:30

Kevyttä kuntoliikuntaa erilaisia välineitä apuna käyttäen (mm. kahvakuula, kepit, jumppapallo, steppilaudat). Jokainen tunti toteutetaan ryhmän kunnon ja kykyjen mukaan. Tunti ei sisällä hyppyjä, eikä nopeita liikkeitä.

Ohjaajana Pirjo Lehtelä.

Taaperobic ti klo 17:40 - 18:30

Jumppaa äideille ja taaperoikäisille. Tunnilla sekä äidit että lapset pääsevät liikkumaan. Tunti sisältää lihaskunto-osuuden äideille sekä erilaisia ratoja ja leikkejä yhdessä lapsen kanssa. Suositusikä taaperoille 1 – 2 vuotta.

Ohjaajana Pirjo Lehtelä.

Lihaskuntotunti ma klo 11-12

Kevyttä lihaskuntoliikuntaa erilaisia välineitä apuna käyttäen (esim. kahvakuula, kepit, jumppapallo, steppilaudat), mahdollisesti myös kuntosalilla. Tunti ei sisällä hyppyjä, eikä nopeita liikkeitä. Tunti sopii hyvin senioreille, mutta myös muillekin lihaskunnostaan huolehtiville.

Ohjaajana Pirjo Lehtelä.

Äitien liikuntaryhmä ke klo 9:30 - 10:20

Äideille suunnattu liikuntaryhmä, johon myös vauvat ovat tervetulleita mukaan. Tunneilla kokeillaan erilaisia liikuntalajeja (mm. HIIT, kahvakuula, frisbeegolf, rapputreenit, pallopelit) ryhmäläisten toiveita kuunnellen ja mikä parasta, saat liikunnan kautta uusia samanlaisessa elämäntilanteessa olevia ystäviä. Mahdollisuus myös kuntotesteihin, sekä tarvittaessa asiaa ravitsemuksesta.

Ohjaajana Pirjo Lehtelä.