Syksyllä uusia kursseja, jotka sopivat sekä kevyempään tai kovempaan treeniin

Kiinnostaako haastaa omia rajojaan ja kokeilla, paljonko saat itsestäsi irti? 

Syksyllä Malm Areenalla alkaa uusia kursseja, joilla voit nostaa sykettä ihan kunnolla tai ottaa hieman kevyemmin – ihan oman päivän fiiliksen mukaan!

Combat

Combat on eri taistelulajeja yhdistelevä tehokas intervallitunti, joka sopii niin aloittelijoille kuin pitkäänkin jumpanneille. Tunti koostuu erilaisista lyönti-, isku- ja potkusarjoista lihaskuntoa unohtamatta ja on loistava treeni koko kropalle. Ohjaaja näyttää liikkeille vaihtoehtoja, joten tunnin tehokkuutta on helppo itse säädellä. Minkäänlaista kokemusta taistelulajeista ei tarvita – mukaan riittää halu treenata ja pitää hauskaa!

Step

STEP-tunnilla treenataan tehokkaasti steppilautaa hyväksi käyttäen. Tunnilla vuorottelevat sykettä nostavat ja rauhallisemmat askellussarjat, joiden tahdissa pysyvät aloittelijatkin. Aerobisen osuuden jälkeen tehdään hieman myös lihaskuntoliikkeitä sekä venytellään. STEPissä on luvassa hikeä ja hyvää mieltä!

Ohjaajana Combat ja STEP kursseilla on Heidi Pitkänen

Heidi Pitkänen on meillä uusi ohjaaja. Ryhmäliikunnan pariin Heidi Pitkänen eksyi parikymmentä vuotta sitten tultuaan Pirkanmaalle opiskelemaan. Ohjaamisesta hän innostui kahdeksan vuotta sitten ja kävi silloin Svolin ryhmäliikunnan ohjaajan peruskurssin. Sen jälkeen hän on hankkinut lisäkoulutusta monilla erilaisilla ryhmäliikuntaan liittyvillä kursseilla. Lue lisää Heidistä ohjaajana Ohjaajat - sivultamme, jonne pääset klikkamalla kuvaa!

Crosstraining & Kahvakuula

Crosstraining & Kahvakuula – kurssilla käytetään treenivälineinä mm. kahvakuulia, käsipainoja ja kuminauhoja. Treeneissä on sekä lihaskunto- että kestävyysosuuksia, joissa kehitetään koko kehon lihaksistoa monipuolisesti. Kurssilla opitaan oikeita treenitekniikoita, joten ei haittaa, vaikka sinulla ei olisi aiempaa treenikokemusta vastaavasta treenitavasta!

Hiit

High-intensity interval training (HIIT) on kovatehoinen kestävyysharjoitus, jossa saat koetella kestävytesi rajoja. Tunnilla käyetään treenivälineinä lähinnä kehonpainoharjoitteita, kuminauhavastusta ja käsipainoja. Tunnilla mennään oman kuntotason mukaisesti, joten kurssille on tervetulleita niin konkarit kuin treeniuraa aloittelevat !

Ohjaajana näillä kursseilla on Pihla Neuvonen.

Kuntonyrkkeilyyn tasoryhmät

Jere Tinganderin suositusta kuntonyrkkeilykurssista on syksyllä kaksi eri tasoryhmää. Alkeisryhmä aloittaa ihan perusteista ja sitä suositellaan lajia entuudestaan tuntemattomille. Jatkoryhmässä päästään jo hieman perusteista pidemmälle ja voidaan tehdä vähän haastavampia juttuja. 

Ilmoittautua voi jo!

Syksyn kursseille – sekä ykkös-, että kakkoskursseille voi jo ilmoittautua nettiajanvarauksen kautta ensimmäiselle kurssikerralle. Ilmoittautumaan pääset tästä